Sesje Naukowe

Sesje Naukowe

Część naukową Konferencji tworzą sesje naukowe dotyczące następujących tematów:

  1. nauki medyczne
  2. nauki farmaceutyczne
  3. nauki o zdrowiu

Planuje się organizację:

  1. sesji głównej, poświęconej zagadnieniom z zakresu psychiatrii i neurologii,
  2. sesji ogólnej, obejmującej prace dotyczące pozostałych tematów.

Sesje naukowe będą obejmować:

  1. ustne prezentacje (w formule hybrydowej) zrealizowanych badań naukowych
    • prace oryginalne
    • opisy przypadku
    • prace poglądowe/przeglądowe
  2. prezentacje plakatowe (zostaną opublikowane na stronie Konferencji)
    • prace oryginalne
    • opisy przypadku
    • prace poglądowe/przeglądowe

Wszystkie prezentacje ocenione będą przez odpowiednie Komisje Naukowe powołane przez Komitet Naukowy Konferencji.

Sesje naukowe dla studentów

Sesje naukowe dla studentów

Zapraszamy studentów wszystkich kierunków medycznych do zgłaszania abstraktów prac.

  • Termin zgłoszeń abstraktów mija 14.11.2025 r.
  • Informacja o kwalifikacji streszczeń prac naukowych zostanie przekazana do dnia 25.11.2025 r.
  • Termin przesyłania prezentacji multimedialnych/posterów mija 28.11.2025 r.

Akceptowane są prace oryginalne, opisy przypadku oraz prace poglądowe/przeglądowe.

 

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do połączenia sesji w zależności do liczby nadesłanych prac.

Sesje naukowe dla doktorantów i młodych naukowców

Sesje naukowe dla doktorantów i młodych naukowców

Zapraszamy doktorantów oraz młodych naukowców wszystkich kierunków medycznych do zgłaszania abstraktów prac.

  • Termin zgłoszeń abstraktów mija 14.11.2025 r.
  • Informacja o kwalifikacji streszczeń prac naukowych zostanie przekazana do dnia 25.11.2025 r.
  • Termin przesyłania prezentacji multimedialnych/posterów mija 28.11.2025 r.

Akceptowane są prace oryginalne, opisy przypadku oraz prace poglądowe/przeglądowe.

 

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do połączenia sesji w zależności do liczby nadesłanych prac.

Ważne informacje

Ważne informacje

  • Streszczenia należy nadsyłać w języku polskim na adres mailowy farmklin@umlub.edu.pl, na załączonym do Regulaminu wzorze (Załącznik 3 – praca oryginalna; Załącznik 4 – opis przypadku; Załącznik 5 – praca przeglądowa).
  • Streszczenie (przygotowane wg wzoru) nie powinno przekraczać 1 strony A4.
  • Streszczenie przesyła drogą mailową autor korespondencyjny, czyli osoba zgłaszająca i prezentująca pracę naukową.
  • Autor korespondencyjny oraz opiekun pracy są jedynymi osobami, z którymi w sprawach naukowych kontaktuje się organizator Konferencji.
  • Akceptowalną formą prezentacji pracy naukowej jest prezentacja ustna w języku polskim lub prezentacja posterowa, która zostanie opublikowana na stronie internetowej Konferencji.
  • Prezentację należy przygotować w odpowiednim programie komputerowym oraz wygłosić podczas odpowiednio przydzielonej sesji stacjonarnie lub za pośrednictwem platformy “ZOOM”.
  • Prezentacja multimedialna przedstawiana podczas wystąpienia ustnego nie powinna być dłuższa niż 10 slajdów, w tym slajd tytułowy, w pliku PDF, PTT lub PPTX; nazwa pliku: Nazwisko_Prelegenta_Tytuł_Sesja.
  • Czas trwania prezentacji ustnej wynosi 8 minut. Na dyskusję po zakończeniu prezentacji przeznacza się 2 minuty (dotyczy każdego typu pracy).
  • Plakat należy przygotować w formacie A0 (pion/poziom), 200–300 DPI, w pliku PDF lub JPG (maks. 30 MB); nazwa pliku: Nazwisko_Prelegenta_Tytuł_Sesja.
  • Autorzy mają obowiązek ujawnienia potencjalnych konfliktów interesów; wzór oświadczenia stanowi Załącznik 6 do Regulaminu.
  • W pracach wymagających zgody Komisji Bioetycznej lub Etycznej ds. Doświadczeń na Zwierzętach należy podać numer i datę uzyskania zgody.
  • Uczestnicy czynni zobowiązani są do zawarcia nieodpłatnej, niewyłącznej umowy licencyjnej (Załącznik Nr 1d do Zarządzenia Nr 62/2019 Rektora Uniwersytetu Medycznego w Lublinie z dnia 12.06.2019 r.) z Uniwersytetem Medycznym w Lublinie w celu opublikowania streszczeń. Wzór umowy licencyjnej, który uczestnik Konferencji zobowiązany jest podpisać, stanowi Załącznik nr 7 do Regulaminu.